Skip to main content

SANAYA ROMAN RUHSAL BÜYÜME YÜKSEK BENLIĞINIZ OLABILIRSINIZ

Bir ruhsal rehber ve öğretmen olan Orin'e on yılı askın bir zamandan beri kanallık (medyumluk) etmekteyim. O bize, bir ısık varlık olduğunu ve biz büyük bir değisim ve uyanıs sürecinden geçmekte olduğumuz için burada bulunduğunu
söylüyor. O, bizim Yüksek Benliklerimizle aynı boyutta bulunduğunu ve amacının kısmen de, Yüksek Benliği-miz'i, dünya hayatımızda tezahür ettirmemize yardım etmek olduğunu söylüyor. Orin'i daima çok bilge ve sefkatli bir varlık olarak tanıdım. Onun bana ve baskalarına öğütleri kendi Yüksek Benli-ğimiz'le ve iç bilgeliğimizle bağlantı kurmamızda bize yardımcı oluyor. Ben Orin'e kanallık ettiğim zaman, meditas-yona
benzer bir sükûn hali içinde olurum ve o zaman onun benim aracılığımla akıpgelen rehberliğinin bilincindeyimdir.
Onun rehberliğini, benim düsüncelerimin yanı sıra akıp gelen bir düsünceler ırmağı olarak algılarım ve onunla iki farklı bilinç akımına sahip olduğumuzun da farkmdayımdır. Kanallık ettiğim sırada kendimi ısık banyosu yapıyormus gibi hissederim; inanılmaz bir sevgi ve anlayıs duygusu vardır. Orin'in sözleri, benim deneyimlediklerimin bir parçası imis gibi görünür; O'nun sözleri ile aktarılan öyle bir duygu, görüntü ve aydınlanma zenginliği vardır ki, bu tarif ötesidir. Bu zenginliği, kitabı okurken kendiniz de hissedebilirsiniz. Orin'in bize tEylediğine göre, o bu cümleleri sizin solunu- Ruhsal'Büyüme munuzu genisletecek, böylece daha yüksek bilinç haline geçmenizi sağlayacak ritimlerde olusturmustur. Bu durumda siz Yüksek Benliğiniz'le daha sıkı bağlantıda olursunuz ve okumakta olduğunuz bilgilerin ötesine geçen vizyonlar, iç bilgisi ve duygular alabilirsiniz.
Orin, bize yalnızca doğruluğunu varlığımızın en derin yerinde hissettiğimiz bilgileri kabul etmemizi, böyle olmayan herhangi bilgiyi ise bir kenara bırakmamızı hatırlatır.
Bu kitaptaki bilgiler Orin tarafından, önce küçük bir öğrenci grubuna, ruhsal büyüme hakkında daha çok sey öğrenmemize, büyümemizi hızlandırmamıza ve mücadeleden çok, sevinçle büyümemize yardımcı olmak üzere verilmistir. Orin bize bu bilgiyi vermis ve rehberlik altında meditasyon, enerji teknikleri ve solunum
çalısmaları yoluyla daha yüksek bilinç hallerine nasıl geçeceğimizi öğretmistir. O zamandan beri, bu kitapta verilmis olan teknikleri kullanmak için birçok fırsatımız oldu. Onlar bize birçok olumlu sonuç getirdiler. Hepimiz ruhsal büyümemizde dev bir adım attığımızı ve hayatlarımızda harikulade değisimler geçirdiğimizi hissediyoruz. Daha yüksek âlemlere ait bilgi ve teknikleri kullanarak, önceden bize mucize gibi görünebilecek olan birçok seyi yaratabiliyoruz. Bugün biz bu islemleri hemen hemen otomatik olarak kullanıyoruz, çünkü onlar tamamen normal görünüyorlar. Çoğu zaman bu tekniklerin etkisini olağan kabul ediyor ve bir zamanlar isleri bundan baska türlü yapmıs olduğumuzu unutuyoruz. Sınıfta, ısık gücüne basvurarak, zor durumları iyi yönde değistirdik. Geçirgen hale gelmeyi ve baskalarının enerjilerinin içimizden geçmelerine izin vermeyi
öğrendik. Yüksek Benliklerimiz'den bilgece öğütler aldık ve eski kalıplara bilgece yaklasımın yeni yollarını bulduk. Hayatlarımızın büyük tablosunu daha berrak bir biçimde gördük ve yüce amaçlarımız hakkında ve kim olduğumuz hakkında yeni bilgiler kazandık. Ruhsal büyümenin, düsündüğümüzden çok daha ödüllendirici
ve keyif verici olduğunu kesfettik.


Popular posts from this blog

OĞUZ SAYGIN HAFIZA TEKNIKLERI ILE BEYIN GÜCÜNÜ GELIŞTIRME

Öğrencilik yıllarımdan beri, içimde çok büyük kaynakların olduğuna inanıyordum. Ancak, geçen uzun yıllar boyunca bu kaynaklara ulasmanın yollarını bulamamıstım.Hafıza eğitimi ile tanıstığımda, aradığım kaynaklara giden aracı bulduğumu hissettim. Hafıza eğitiminde sağlamıs olduğum hızlı ilerleme, kendime olan özgüvenimi inanılmaz derecede artırdı. Her geçen gün, içimdeki büyük kaynaklara ulastığımı hissediyor ve çalısmalarımı daha da hızlandırıyordum. Bu çalısmalar sonucunda edindiğim bilgileri insanlara seminerler yoluyla aktarmaya basladım. Đstanbul'da ve Anadolu'nun birçok kentinde verdiğim sayısız seminerler sonunda hafıza eğitimi ile ilgili bir CD çıkarmaya karar verdim. Bu CD ülke çapında büyük bir ilgi gördü.Bir hafıza seminerim sırasında tanıstığım Ahmed Cemil Bey veiki oğlu Abdullah ve Muhammed'in hafıza eğitimi ile ilgiliçoközel çalısmalar yapmaları ve bu ise gönül vermeleri beni çok etkiledi. Abdullah ve Muhammed'le ülke çapında yapmıs olduğumuz basarılı ça

NLP Değişim için Beyninizi Kullanın - Richard Bandler

Dünyaya gelmeni annen ve baban istediler. Bu onların işiydi.Ama yaşamak senin işindir. Sana pek çok şey öğreteceğiz ama yaşamayı öğrenmeyi sana bırakacağız. Onu tek başına öğreneceksin. Bu kitabı sana yazılmış mektuplar olarak oku. Şimdi değil, ilerde okuyacaksın, henüz beş yasındasın ama 2000 yılında on dört yaşında olacaksın.Okuduğun zaman belki kendi hayatını bulacaksın, belki o zamanlar nelerle uğraşmışlar diyeceksin. Ama bir zamanlar birinin senin hayatını düşündüğünü, senin geleceğini düşündüğünü anlayacaksın. Bu da o birine yetecektir. Hep ne güzel, yaşıyorum diyebilmeni diliyorum. Sevgim hep bütün insanların olacak... ÜCRETSİZ iNDİR BEKLEMEDEN İNDİR