Skip to main content

Jack Ensign Addington % 100 Düşünce Gücü

Jack Ensign Addington % 100 Düşünce Gücü
îş hayatında faal bir avukat olarak geçirdiğim on altı yıl ve insanın gerçeği konusunda konferanslar vererek harcadığım yirmi yıl bana bir şey öğretti: İnsan kendisinin en büyük düşmanıdır.Bu süre içerisinde en azından yirmi bin sorunlu insanla görüştüm. Hepsi de kendi sorununun benzersiz olduğunu düşünüyordu,ama benim gözümde hepsinin derdi aynıydı.Bunların hepsi de farklı nedenlerle kendilerini ve hayatta
başarılı olma kapasitelerini küçük gören, kendilerini sonuca götürecek doğru yollara düşüncelerini yönlendirmekte başarısız olan, hayatın kendilerine karşı olduğunu düşünen, oysa aslında kendi kendilerine karşı olan insanlardı. Kişi denemeye istekli olursa her zaman geçerli olabilecek bir bilinç yasası keşfettim. Kişi düşünce tarzını değiştirmeye
istekli olup bilinçaltına yeni, bilinçli yönler verdiğinde,yaşamında ani bir değişim oluyordu.Jack Ensign Addington % 100 Düşünce Gücü  William James, bu gerçeği geçen yüzyılın sonlannda keşfetmiş ve her düşüncenin sonuca götüren bir araç olduğunu söylemişti; ama bu gerçek o zaman da çoğu insan tarafından anlaşılamamıştı.Bilinçaltında gizli olan o muhteşem gücün farkına varıp onu kullanmayı öğrendiğimde, mahkemelerde birbirleriyle sürtüşen insanlara yardımcı olmaktan vazgeçtim. Onun yerine insanın gelişimi, ilişkileri ve gerçeği, insan-Tanrı ilişkisi konusunda verdiğim konferanslar ve özel konsültasyonlarla insanlara çok daha yararlı olabileceğimi görmüştüm. Ofisime akan insan selinin, hiç kesilmeyen telefon konuşmalarının ve daha iyi bir yaşam felsefesi arayan insanlardan aldığım mektupların kayıtlarını tutmaya başladım.Kısa bir süre sonra dosyalarım, durumlarındaki gelişmeleri anlatan insanların mektuplarıyla, kendi koşullarını iyileştirmek için yapabilecekleri bir şeyler olduğunu keşfeden minnettar kişilerden aldığım haberlerle dolup taşmaya başladı. Bunları "kanıt dosyalan" diye adlandırıyorum; çünkü düşünce gücünün neler yapabileceğini gösteriyorlar.insanlarla yaptığım bu çalışma sayesinde'Kendini-Yönetme bilimini -bilinçaltını doğru kullanım alanlarına yönlendirme sanatını- geliştirdim.Bu bilimin geçerliliği hakkında kafamda artık hiçbir kuşku yok.Jack Ensign Addington % 100 Düşünce Gücü Kişi kendisiyle ilgili inandığı, hayal ettiği, güvenle beklediği şeyleri mutlaka yaşayacaktır.Bilinen tüm sorunların üstesinden gelebilecek kesin ve kolayca uygulanabilir bir Kendini-Yönetme sistemivardır.Evrenin kendine ait bir düzeni ve yasaları vardır. Hayatın her alanı yasalarla yönetilir. Hiçbir şey çevreye veya bağlı değildir. Dış dünyadaki her şey düşüncenin kullanımı yoluyla halledilebilir.Her sorunu Kendini-Yönetme' yle çözümlemek mümkündür. Anahtar Psikojenez'dir; yani her şey düşüncede başlar. Bu sadece dünyanın başlangıcında olmadı: Hayat sürekli kendisini yeniliyor, yeniden yaratıyor. Biz de devamlı olarak baştan başlıyoruz. Başlangıçta Düşünce, cenneti ve dünyayı yarattı. Kafamıza yerleştirdiğimiz her yeni kavram, deneyimlerimizde tamamıyla yeni bir olaylar zinciri olarak kendini gösterir.

Popular posts from this blog

OĞUZ SAYGIN HAFIZA TEKNIKLERI ILE BEYIN GÜCÜNÜ GELIŞTIRME

Öğrencilik yıllarımdan beri, içimde çok büyük kaynakların olduğuna inanıyordum. Ancak, geçen uzun yıllar boyunca bu kaynaklara ulasmanın yollarını bulamamıstım.Hafıza eğitimi ile tanıstığımda, aradığım kaynaklara giden aracı bulduğumu hissettim. Hafıza eğitiminde sağlamıs olduğum hızlı ilerleme, kendime olan özgüvenimi inanılmaz derecede artırdı. Her geçen gün, içimdeki büyük kaynaklara ulastığımı hissediyor ve çalısmalarımı daha da hızlandırıyordum. Bu çalısmalar sonucunda edindiğim bilgileri insanlara seminerler yoluyla aktarmaya basladım. Đstanbul'da ve Anadolu'nun birçok kentinde verdiğim sayısız seminerler sonunda hafıza eğitimi ile ilgili bir CD çıkarmaya karar verdim. Bu CD ülke çapında büyük bir ilgi gördü.Bir hafıza seminerim sırasında tanıstığım Ahmed Cemil Bey veiki oğlu Abdullah ve Muhammed'in hafıza eğitimi ile ilgiliçoközel çalısmalar yapmaları ve bu ise gönül vermeleri beni çok etkiledi. Abdullah ve Muhammed'le ülke çapında yapmıs olduğumuz basarılı ça

NLP Değişim için Beyninizi Kullanın - Richard Bandler

Dünyaya gelmeni annen ve baban istediler. Bu onların işiydi.Ama yaşamak senin işindir. Sana pek çok şey öğreteceğiz ama yaşamayı öğrenmeyi sana bırakacağız. Onu tek başına öğreneceksin. Bu kitabı sana yazılmış mektuplar olarak oku. Şimdi değil, ilerde okuyacaksın, henüz beş yasındasın ama 2000 yılında on dört yaşında olacaksın.Okuduğun zaman belki kendi hayatını bulacaksın, belki o zamanlar nelerle uğraşmışlar diyeceksin. Ama bir zamanlar birinin senin hayatını düşündüğünü, senin geleceğini düşündüğünü anlayacaksın. Bu da o birine yetecektir. Hep ne güzel, yaşıyorum diyebilmeni diliyorum. Sevgim hep bütün insanların olacak... ÜCRETSİZ iNDİR BEKLEMEDEN İNDİR

SANAYA ROMAN RUHSAL BÜYÜME YÜKSEK BENLIĞINIZ OLABILIRSINIZ

Bir ruhsal rehber ve öğretmen olan Orin'e on yılı askın bir zamandan beri kanallık (medyumluk) etmekteyim. O bize, bir ısık varlık olduğunu ve biz büyük bir değisim ve uyanıs sürecinden geçmekte olduğumuz için burada bulunduğunu söylüyor. O, bizim Yüksek Benliklerimizle aynı boyutta bulunduğunu ve amacının kısmen de, Yüksek Benliği-miz'i, dünya hayatımızda tezahür ettirmemize yardım etmek olduğunu söylüyor. Orin'i daima çok bilge ve sefkatli bir varlık olarak tanıdım. Onun bana ve baskalarına öğütleri kendi Yüksek Benli-ğimiz'le ve iç bilgeliğimizle bağlantı kurmamızda bize yardımcı oluyor. Ben Orin'e kanallık ettiğim zaman, meditas-yona benzer bir sükûn hali içinde olurum ve o zaman onun benim aracılığımla akıpgelen rehberliğinin bilincindeyimdir. Onun rehberliğini, benim düsüncelerimin yanı sıra akıp gelen bir düsünceler ırmağı olarak algılarım ve onunla iki farklı bilinç akımına sahip olduğumuzun da farkmdayımdır. Kanallık ettiğim sırada kendimi ısık banyosu