Patlama! Sarsıntı! Kasanın kapıları parçalanarak açıldı. Paralar yağma edilmek,çalınmak, ganimet olarak alın* mak üzere sıra sıra istif edilmişti. Kim o?Kasanın içindeki kim? Oh, Tanrım! Suratı Olmayan Adam! Bakıyor. Gölge gibiduruyor. Sessiz. Korkunç. Kos... Koş...Koş, yoksa çiçek yüzlü, şahane vücutlu latif kızı kaçı* racağım. Koşarsam vekt sm var. Fakat bu kapının bekçisi değil. Oh, Tanrım! Suratı Olmayan Adam. Bakıyor.Gölge gibi duruyor. Sessiz. Haykırma. Haykırmayı bırak...Fakat haykırmıyorum. Işıklar yanarken ve müzik çalarken pırıl pırıl yanan birsahnede şarkı söylüyorum. Fakat am^de kimseler yok. Derîn gölgeli bir uçurum...boş, ama bir seyircisi var. Sessiz. Gözlerini dikmiş bakıyor. Gölge gibiduruyor. Suratı Olmayan Adam.Ve bu kez çığlığı duyuldu.Ben Reich uyandı.Kalbi küt küt çarparken hİdropatik yatağında sessizce yattı ve gözleri sükûnetarayarak odadaki eşyaların üzerinde
dolaştı. Duvarlar yeşil yeşim taşıydı;dokunulduğu zaman başını sallayan porselen bir mandaren üzerine oturtulmuş gecelâmbası
Öğrencilik yıllarımdan beri, içimde çok büyük kaynakların olduğuna inanıyordum. Ancak, geçen uzun yıllar boyunca bu kaynaklara ulasmanın yollarını bulamamıstım.Hafıza eğitimi ile tanıstığımda, aradığım kaynaklara giden aracı bulduğumu hissettim. Hafıza eğitiminde sağlamıs olduğum hızlı ilerleme, kendime olan özgüvenimi inanılmaz derecede artırdı. Her geçen gün, içimdeki büyük kaynaklara ulastığımı hissediyor ve çalısmalarımı daha da hızlandırıyordum. Bu çalısmalar sonucunda edindiğim bilgileri insanlara seminerler yoluyla aktarmaya basladım. Đstanbul'da ve Anadolu'nun birçok kentinde verdiğim sayısız seminerler sonunda hafıza eğitimi ile ilgili bir CD çıkarmaya karar verdim. Bu CD ülke çapında büyük bir ilgi gördü.Bir hafıza seminerim sırasında tanıstığım Ahmed Cemil Bey veiki oğlu Abdullah ve Muhammed'in hafıza eğitimi ile ilgiliçoközel çalısmalar yapmaları ve bu ise gönül vermeleri beni çok etkiledi. Abdullah ve Muhammed'le ülke çapında yapmıs olduğumuz basarılı ça...